Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 18:31, 26 Wrz 2011    Temat postu:

tez się nie zgadzam,jak ktoś ma 6k katapult to prZy 20muru są świetnie w obronie tak jak ck może troche mniej Very Happy
Debesciaczek.
PostWysłany: Nie 14:24, 12 Gru 2010    Temat postu: No spoko

TYlko powiedz mi , Co jest najlepsza obroną? pika, i lukcznik czy może miecznik i lucznik ??
2 Kwestia to to ze Jesli atakuje lekka i toporem to na te wosjo jest , miecz i pika, a jesli atakuje toporem i lukiem koniach ?? to nie jest lepszy atak niz topor i lekka ?
DJ. Maniu
PostWysłany: Nie 19:51, 11 Lip 2010    Temat postu: Obrona

Najlepszą obroną jest atak :p
Natalkaa
PostWysłany: Czw 18:10, 06 Maj 2010    Temat postu: ;)

świetne!Very Happy
;d
PostWysłany: Nie 11:20, 18 Kwi 2010    Temat postu: ;d

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
anonim
PostWysłany: Wto 13:17, 05 Maj 2009    Temat postu:

nie zgadzam sie do katapult- sa rowniez dobra bronia obronna Wink
anhar
PostWysłany: Śro 21:35, 09 Maj 2007    Temat postu: Strategia

LORD VACOS dnia 08.05. o 12:34 Cytuj Zacznijmy od podstaw.

Pikinierzy – jednostka obronna TYLKO, swietny oddzial przeciwko lekkiej kawalerii, nie ma lepszego, ktory by sie przeciwstawil jej sile, powoduje ogromne straty w szeregach lekkiej jazdy.

Miecznicy – jednostka obronna TYLKO, swietny oddzial obronny przeciwko piechocie lacznie z lucznikami, uwazam, ze to kluczowa jednostka obronna.

Topornicy – jednostka atakujaca TYLKO, w przeliczeniu na jednego mieszkanca najlepsza jednostka i dosc tania, powoduje ogromne straty w szeregach pikinierow, lucznikow konnych i lekkiej kawalerii.

Lucznicy – jednostka obronna TYLKO, obok miecznikow swietna jednostka obronna przeciwko piechocie i jezdzie, jedyna jej slabosc to konni lucznicy, ktorzy sa wyspecjalizowani w ich zabijaniu.

Lekka Kawaleria – jednostka atakujaca TYLKO, zaraz po topornikach druga najlepsza jednostka specjalizujaca sie w wyzynaniu miecznikow, w polaczeniu z topornikami stanowia smiertelna sile i malo kto moze sie im oprzec, jedynie zwiekszone oddzialy lucznikow moga troche zmniejszyc ich niszczycielska moc.

Lucznicy Konni – jednostka atakujaca TYLKO, chociaz walory ataku nie sa duze, to jest to jezdzaca smierc dla lucznikow, gdyz z dystansu i poza zasiegiem ich strzal, sciagaja ich jak snajperzy, jedyny oddzial, ktory jest w stanie sie oprzec to miecznicy ze swoimi tarczami.

Ciezka Kawaleria -dla wielu graczy ogromny problem stanowi ciezka kawaleria, gdyz jest to dobra jednostka we wszystkich dziedzinach (ani najlepsza, ani najgorsza), jedni uwazaja, ze nalezy ja miec i cenia za jej uniwersalnosc i szybkosc, inni natomiast, ze jest zbedna.
W tym przypadku pozostawiam wam do wyboru jej posiadanie kazdy powinien dopasowac swoj styl gry, moze w odpowiednich rekach bedzie ona niezastapiona. Ja natomiast nie preferuje jej i zamiast prodkuje inne jednostki lepsze w obronie. Ci co zamierzaja uzywac ja do ataku powinni byc ostrozni, gdyz jak wpadniecie w pulapke to nie tylko tracicie oddzial atakujacy, ale rowniez obronny.

Jezeli chodzi o pozostale jednostki, ktorych tutaj nie wymienilem, to:

Taran – jednostka atakujaca, TYLKO, sluzy do niszczenia murow przeciwnika i jest w tym niezastapiona, nie nalezy jednak posiadac jej wiecej niz 300 w jedne wiosce, gdyz wieksza ilosc oslabia nasza armie a niewiele wiecej przyczynia sie do burzenia murow.
Powinna byc uzywana zawsze gdy atakujemy wioske, ktora posiada mury, zmniejsza to straty naszj armii.

Katapulta – jednostka atakujaca TYLKO, uniwersalny oddzial atakujacy, ale zabiera az 8 mieszkancow do jej obslugi. Jedyna jednostka, ktora mozna niszczyc cele w wiosce przeciwnika. Wielkosc ratusza okresla ilosc celow do wyboru, ale zawsze tylko jeden. Nie nalezy uzywac jej do niszczenia murow, gdyz jest w tym duzo slabsza od taranu, a przy okazji nasze wojska ponosza wtedy duzo wieksze straty.

Rycerz – jego cel jest jeden na poczatku gry chronic nasz wioske, gdyz jest tani i bardzo silny, ale zabiera 10 mieszkancow (do noszenia jego ekwipunku Smile ), pozniej gdy wysylamy armie razem z nim powoduje on, ze nasza armia wedruje szybciej.

Szlachcic – bardz droga, leniwa i opasiona „swinia”, jednakze bez jego dyplomatychnych umiejetnosci nie jestesmy w stanie zajac zadnej wioski, jest wiec kluczowym nierobem do powiekszania naszej sily, wielkosci i obszaru wplywow.
Aby posiadac szlachcica musimy najpierw posiadac zlota monete, ktora produkuje sie w palacu, ilosc posiadanych szlachcicow zalezy od ilosci posiadanych zlotych monet, a wzor na to jest taki:
1+2+3+5+6 itd.
Co to znaczy?
1 szlachcic = 1 zlota moneta + cena za szlachcica
2 szlachcicow = 1+1=2 zlotych monet + cena za szlachcica

...
10 szlachcicow = 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10=55 zlotych monet + cena za szlachcica To nie Dotyczy świata 1 , 2
A o to wskazówka, ile należy miec mniej wiecej wosjak do ilości punktów:

1. 500-600 pkt.- 200 pik i 200 mieczy, mur 7

2. 600-800 pkt. - 250 pik i 250 mieczy, mur 10

3. 800-1000 pkt. - 500 pik i 500 mieczy, mur 15

4. 1000-1500 pkt. - 750 pik i 750 mieczy, mur 18

5. 1500-2000 pkt. - 1000 pik i 1000 mieczy, mur 20

6. 2000-3000 pkt. - 1500 pik i 1500 mieczy

7. 3000-4000pkt. - 2000 pik i 2000 mieczy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group